Vyhledávání


Kontakt

Kníračka Fifinka a její lidé

E-mail: atos(zav)volny.cz

Jak odešel Atosek

26.02.2011 16:44

Poslední dotek Atíka si pamatuju moc dobře. Někde na cestě za Prostějovem se mi pod sedadlem v autě stulil do klubíčka a chlupatou ťamičku si položil na moji nohu. Boty jsem si sundala, aby to měl, ten můj poblázněnec, pohodlnější. Ještě (mamonář) zkontroloval, že mu nikdo nesebral žlutej gumovej balonek, vzdychl si a usnul. Za pár minut jsem se probrala v rozmláceným autě v poli kousek před Ostravou. Autonehodu člověk nikdy nechce, ani neplánuje. Nemá smysl rozebírat, jestli s námi Atík měl jet nebo ne. To jsme si s Vilémem zakázali. Poslední, kdo to třeštiprdlo viděl, byl řidič auta, který nám volal sanitku. "Bílej pejsek vyskočil z okýnka a utekl," volal na nás překotně. Potom už ho jen párkrát zahlédli v polích hasiči. Přirozený instinkt mu velel utíkat co nejdál a hlavně se nenechat nikým chytit. Události bláznivě běžely, nás odvezli do Nového Jičína a z nemocnice jsme se pokoušeli nějak zkoordinovat pátrání. Útulky, krátká zpráva do ostravské přílohy MF DNES, spot do rádia. Druhý den mi volali policisté, že Atíka našli. Bohužel jeho úprk skončil na kraji silnice, asi ho srazilo auto. O dvacet hodin později jsme si tělíčko milovanýho raslíka vezli smutně domů. Strávil s námi zábavných šest měsíců, byl to nadšený poděs, plný prdlejch nápadů. Každá vzpomínka na výlet i jeho aportovací zápal nám maluje na tváři úsměv. Máme tě rádi, kamaráde...

Novinky

Druhý pes

01.03.2012 14:26
Co se má stát, stane se. Jsme rádi, že Axa je v novém domově spokojený. Já mám čas se věnovat výcviku Fifinky a medíme si, že je klidná, houževnatá, vyrovnaná a laskavá k dětem. Měli bychom být logicky spokojení! Tak proč si pouštíme videa s praštěným Atosem a bavíme se o druhém psovi? Je ve...

Trenér roku

23.01.2012 14:58
Jsme v dobrých rukách :)) Naše psí trenérka Soňa Šabacká i budoucí trenér agility Radovan Liška jsou oba navrženi na Trenéra roku. Máme radost! Jasně, že jsme je zatrhli: https://www.ceskakynologie.cz/kynolog-roku/hlasovani  

Bastík na operaci

20.01.2012 14:38
Náš kamarád vořech Bastík dneska ráno bloumal po zahradě a vypadal prý hodně nemocně. Takže šup do auta a honem se svým pánem na veterinu pod rentgen. Teď máme zprávy, že na snímku se objevilo, že má ve střevě zřejmě hadr. Takže milovník balonků a aportování sežral nějakej textil ze šňůry,...

Budeme agiliťačky?

13.01.2012 11:41
V zimním marastu se mi nové aktivity nechtěly začínat a čekali jsme na jaro. Jenže polovina ledna je doba, kdy mě zima začíná štvát a proti útlumu bojuju zvýšenou aktivitou. Venku je navíc pořád příjemných šest až osm nad nulou, takže rozhodně nemrzneme. Po vánoční kynoucí přestávce (fuj!) jsme...

Silvestr v pytli

09.01.2012 14:50
Tři disciplíny, sluníčko a psí parta. Moc prima bylo to silvestrovské skotačení na cvičáku. Plnily jsme obě tři úkoly, které připravila Soňa s kamarádkou. Musely jsme spolu proběhnout překážkovou dráhu, což Fifě nedělalo žádný problém a já jsem si taky po svátkách ráda protáhla svaly. Druhým...

Nemocné uši

23.03.2011 08:43
Osmitýdenní kníračka má v uších kvasinky. Jak léčíme? TAKHLE

Jak venčíme

10.03.2011 19:19
Přemlouvání za čtyři sta pade. Po týdnu ve vyhřátém pelíšku jdeme POPRVÉ VEN

Nová členka

04.03.2011 17:16
Ve vypraném pelíšku po Atoskovi už dvě hodiny leží malá kníračka Fifinka. Je boží...  

Štěnka

27.02.2011 18:38
"Mami, já bych chtěla štěnku," prohlásila Mařinka hned, jak jsme umyli Atoskovy misky a posbírali jeho nažužlaný hračky. Tak jo, sedám k internetu a MÁM JI

Atos už není

25.02.2011 08:12
O Atose jsme bohužel přišli. Víc je v článku
1 | 2 >>